Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14787
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рябошапка, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T12:20:46Z | - |
dc.date.available | 2022-09-22T12:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Рябошапка О. В. Проблема підготовки майбутніх учителів до навчання математики молодших школярів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ. Вип. 79. Т. 2. 2021. С. 105–109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14787 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутнього вчителя початкової освіти до навчання математики дітей молодшого шкільного віку. Проблема підготовки педагогів до навчання математики зумовлена реформуванням змісту освіти, що представлене в законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Концепції «Нова укра- їнська школа». Навчання дітей математики в початковій школі неможливе без участі вчителя, підготовка якого покладена на заклад вищої освіти й охоплює три основні блоки: психолого-педагогічні дисципліни, фахові методики початкової освіти та закріплення отриманих теоретичних знань і практичних умінь під час педагогічної практики в закладах початкової освіти з подальшим аналізом такої діяль- ності. Проте в загальній підготовці вчителів початкової школи дослідники визначають низку недолі- ків: відсутність поступовості в переході від психолого-педагогічних дисциплін до методик почат- кової освіти; невиділення головного матеріалу від другорядного; насичення студентів теоретич- ним матеріалом; неузгодженість навчальних планів та навчальних програм закладів вищої освіти; відсутність інтеграції роботи теоретиків та практиків. Ці проблеми можна подолати лише шля- хом спільного управління (на демократичних засадах) педагогом та студентом освітнім процесом у закладі вищої освіти. Особлива увага до навчання математики викликана зниженням інтересу до математики як навчальної дисципліни, оскільки останнім часом популярності набули професії гуманітарного спря- мування, тоді як математика визнана найважчим навчальним предметом у початковій школі. Специфіка початкового курсу математики змушує молодших школярів висувати припущення, шукати альтернативні шляхи вирішення завдань, розвиває критичне та креативне мислення, а отже, сприяє розвитку операцій мислення в молодших школярів. Для успішного навчання матема- тики молодших школярів майбутній вчитель має не лише володіти теоретичними знаннями та практичними навичками з методики навчання освітньої галузі «Математика», але й уміти плану- вати свою педагогічну діяльність, реалізовувати її та аналізувати. Цьому сприяє моделювання уроків математики під час навчання в закладі вищої освіти та проведення уроків на виробничій педагогічній практиці в початковій школі, а також самостійна робота студентів, яка спрямовує на пошукову діяльність та розвиток критичного мислення. | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : КПУ. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:51 | - |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя | uk_UA |
dc.subject | математична підготовка | uk_UA |
dc.title | Проблема підготовки майбутніх учителів до навчання математики молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Рябошапка21.pdf | 243,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.