Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-10-19T13:22:54Z-
dc.date.available2022-10-19T13:22:54Z-
dc.date.issued2021-03-04-
dc.identifier.citationІнновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. – 191 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14837-
dc.descriptionВикористання інформаційно-комунікативних технологій є одним зпріоритетів освіти і успішно входить в практику, оскільки сучасне суспільство –це століття загальної комп'ютеризації.У педагогічній діяльності можна використовувати різнізасоби: комп'ютер,ноутбук, інтерактивну дошку, принтер, сканер, телевізор, відео, DVD, CD,музичний центр, цифровий фотоапарат, відеокамеру. Застосування в роботірізних засобів у навчанні та розвитку дошкільнят надають широкі можливостідля комунікації та отриманні різноманітної сучасної інформації.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системиосвіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір.Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії тапрактиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійномувходженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімкозмінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативнихдокументів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладудошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивнимпростором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, ашироке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечитиперехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності яквихованців, так і педагогів.uk_UA
dc.publisherПолтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3:001.895(06);-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗДОuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міністерство освіти і науки України.pdfНа сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімко змінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативних документів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладу дошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивним простором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, а широке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечити перехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності як вихованців, так і педагогів.1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.