Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14866
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Леся Василівна | - |
dc.contributor.author | Сусло, Лариса Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T08:05:35Z | - |
dc.date.available | 2022-11-03T08:05:35Z | - |
dc.date.issued | 2022-05 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко Л.В., Сусло Л.В. Підготовка майбутніх вчителів у процесі вивчення курсу «Охорона праці та безпека життєдіяльності» до забезпечення безпеки в умовах інклюзивної освіти. ScientificWorldJournal Issue No13 Part 3 May 2022. Р.14-19 (Indexed in INDEXCOPERNICUS high impact factor (ICV: 82.07) | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14866 | - |
dc.description | https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj13-03/swj13-03 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтяприсвячена питанню підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освітитазабезпеченнюбезпеки в ній учнів. Розглянуто причини виникнення небезпечнихситуацій у закладах освіти з інклюзивним освітнім середовищем.Основними методами дослідження були: аналіз науково-психологічних, педагогічних джерел, узагальнення теоретичних положень, емпіричних даних тощо.Проаналізовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів до забезпечення безпеки дітей в інклюзивній освітній сфері.Спектрданих умов дозволяє розглядати таку підготовку як індивідуальний і безперервний процес спільної діяльності викладачаістудента з розвитку професійних навичок для забезпечення безпеки у процесі спільного навчання фізично здорових дітей і дітей зособливими освітнімипотребами.Автор виділяє основні складові процесу підготовки майбутніх вчителів для роботи в інклюзивному середовищі: цільовий, організаційно-змістовийта результативний.Описані методи і освітні технології можуть бути використані в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. | uk_UA |
dc.publisher | ScientificWorldJournal | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8 : 373.5.011.3-051 : [614.8+331.45] : 376 | - |
dc.subject | безпека | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | безпека учасників освітнього процесу | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх вчителів у процесі вивчення курсу «Охорона праці та безпека життєдіяльності» до забезпечення безпеки в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ.pdf | 248,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.