Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-30T11:56:11Z-
dc.date.available2022-11-30T11:56:11Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationКозій О. М. Моделювання як процес формування інтонаційних навичок у майбктніх учителів музики. Молодь, освіта, наука та мистецтво: матеріали III Всеукр. наук.-мет. Інтернет-семінару з Міжнар. участю (м. Умань, 24 листопада, 2016 р.) / УДПУ ім. П.Тичини, факультет мистецтв; [ред.кол.: Терешко І.Г.(гол.ред.) та ін.]. Умань:ФОП Жовтий О.О., 2016. 172 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963-
dc.description.abstractРозглянуто моделювання як процес підвищення реалізації завдань вищої школи. Зроблений аналіз наукових праць, де досліджувалося поняття "інтонація". Доведено, що формування інтонаційних навичок відбувається шляхом інтеграції і вкрай необхідне майбутньому вчителю музики.uk_UA
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[37(477)+7] (063)-
dc.subjectмоделювання, інтонаційні навички, вокально-технічні навички, майбутні учителі музикиuk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.title.alternativeМОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.