Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козій, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-30T11:56:11Z | - |
dc.date.available | 2022-11-30T11:56:11Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | - |
dc.identifier.citation | Козій О. М. Моделювання як процес формування інтонаційних навичок у майбктніх учителів музики. Молодь, освіта, наука та мистецтво: матеріали III Всеукр. наук.-мет. Інтернет-семінару з Міжнар. участю (м. Умань, 24 листопада, 2016 р.) / УДПУ ім. П.Тичини, факультет мистецтв; [ред.кол.: Терешко І.Г.(гол.ред.) та ін.]. Умань:ФОП Жовтий О.О., 2016. 172 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто моделювання як процес підвищення реалізації завдань вищої школи. Зроблений аналіз наукових праць, де досліджувалося поняття "інтонація". Доведено, що формування інтонаційних навичок відбувається шляхом інтеграції і вкрай необхідне майбутньому вчителю музики. | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[37(477)+7] (063) | - |
dc.subject | моделювання, інтонаційні навички, вокально-технічні навички, майбутні учителі музики | uk_UA |
dc.title | МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.title.alternative | МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Тези Козій О.М..pdf | 121,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.