Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вінницька, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Корнієнко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-01T12:51:51Z | - |
dc.date.available | 2022-12-01T12:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. С . 38-40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14974 | - |
dc.description.abstract | Сучасні цифрові технології, дистанційна освіта, онлайн-навчання, вимагають розвитку та впровадження креативних напрямків в освітньому процесі. Сучасна освіта інтенсивно використовує інформаційно-комп’ютерні технології, створюючи передумови для використання нових методів і підходів до реалізації активного навчання. Одним із методів є гейміфікація. | uk_UA |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | освітні інструменти | uk_UA |
dc.title | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Впровадження технологій гейміфікації в освітній процес закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Vinnytska O._Korniienko2022.pdf | 5,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.