Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривда, Валентина Савівна-
dc.date.accessioned2022-12-06T13:35:28Z-
dc.date.available2022-12-06T13:35:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКривда В. С. САМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 2. 2022. С. 54-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15026-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність поняття «самоосвіта вихователя сучасного закладу дошкільної освіти». Визначено зміст поняття «самоосвіта» як інтегральну здатність, результат удосконалення фахової компетентності, що полягає в опануванні, перегляді, уточненні інформації, поширенні практик самоосвіти, спрямованої на самопідвищення і самореалізацію інтересів та потреб вихователя сучасного закладу дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherУмань: "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.041:373.2.011.3-051-
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectорганізація самоосвітиuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectсамоаналізuk_UA
dc.subjectсамопідготовкаuk_UA
dc.subjectпланування самоосвітиuk_UA
dc.subjectінноваційні форми самоосвітньої діяльностіuk_UA
dc.titleСАМООСВІТА ВИХОВАТЕЛЯ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
262917-Текст статті-605619-1-10-20220815 (3).pdf507,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.