Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15044
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Розгон, Валентина Волоимирівна | - |
dc.contributor.author | Гонца, Ірина Семенівна | - |
dc.contributor.author | Григоренко, Тетяна Володимирвна | - |
dc.contributor.author | Коломієць, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T14:10:26Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T14:10:26Z | - |
dc.date.issued | 2021-09 | - |
dc.identifier.citation | Koval V., Rozghon V., Gontsa I., Hryhorenko T., Kolomiiets I. Human mental activity and its verbalization. AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. 2021., V. 11, Issue 2, Pages: 71-75 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1804-7890 | - |
dc.identifier.issn | 2464-6733 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15044 | - |
dc.description | http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110222/PDF/110222.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено проблеми підвищення ефективності навчального процесу в просторі сучасної вищої освіти. Метою дослідження є встановлення ефективності застосування методів вербалізації розумової діяльності людини в процесі навчання й самоорганізації та оцінювання методів навчання вербалізації розумової діяльності учасниками навчального процесу. В статті передбачено розгляд особливостей активізації мовленнєвих навичок, уточнення етапів навчання, аналіз ставлення учнів до нових підходів, декілька корисних порад щодо навчання та набуття мовленнєвих навичок, активізацію позитивного ставлення до чесності, самоврядування, кар’єрного зростання. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article presents the problems of improving the efficiency of the learning process in the space of modern higher education. The research aims to establish the effectiveness of applying methods related to the verbalisation of human mental activity in the process of learning and self-organisation, and to the evaluation of teaching methods that apply verbalisation of mental activity by participants of the educational process. This involves considering the features of activating speech skills, clarifying the stages of teaching, analysing the learners' attitude to new approaches, several useful suggestions for teaching and acquiring speech skills, activating a positive attitude to rectitude, self-government, and career growth. | uk_UA |
dc.publisher | AD ALTA: JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH | uk_UA |
dc.subject | Вербалізація | uk_UA |
dc.subject | Розумова діяльність | uk_UA |
dc.subject | Вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | Пізнання | uk_UA |
dc.subject | Комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | Verbalisation | uk_UA |
dc.subject | Mental activity | uk_UA |
dc.subject | Higher education institutions | uk_UA |
dc.subject | Cognition | uk_UA |
dc.subject | Communication skills | uk_UA |
dc.title | Human mental activity and its verbalization | uk_UA |
dc.title.alternative | Розумова діяльність людини та її вербалізація | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Human mental activity and its verbalization.pdf | 374,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.