Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T14:10:45Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T14:10:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коваль В. О. Підготовка майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підхоу в закладах вищої освіти : монографія / Коваль В. О. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2021. - 449 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15045 | - |
dc.description.abstract | У монографії визначено основні аспекти щодо підготовки майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу в закладах вищої освіти. Зокрема, окреслено методологічні основи дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; розкрито сутність методологем наукового дослідження; проведено ретроспективний аналіз становлення професійної компетентності учителів української мови та літератури. Теоретично обґрунтовано онтологію професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; проаналізовано стан фахової підготовки майбутніх учителів української мови та літератури у контексті формування професійної компетентності. Змодельовано й теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано методику й організацію експериментальної роботи та діагностику сформованості професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; відстежено впровадження інтерактивних технологій у процес формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. У науковій роботі узагальнено організацію, методику та статистичну перевірку результатів експериментального дослідження Адресується фахівцям у галузі теорії і методики професійної освіти, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам закладів вищої педагогічної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничо-поліграфічний центр "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:80(02) | - |
dc.subject | основні аспекти підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури | uk_UA |
dc.subject | формування професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | онтологія професійної компетентності | uk_UA |
dc.subject | засади компетентнісного підходу | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підхоу в закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія.pdf | 4,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.