Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15046
Назва: Prospective Directions of Using Multimedia Technologies in the Training of Future Specialists
Інші назви: Перспективні напрямки використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх спеціалістів
Автори: Шунков, Василь
Шевцова, Олена
Коваль, Валентина
Григоренко, Тетяна
Єфименко, Людмила
Смолянко, Юлія
Кучай, Олександр
Ключові слова: multimedia technologies
мультимедійні технології
training of future specialists
підготовка майбутніх спеціалістів
perspective direction in education
перспективний напрямок в освіті
purpose of application of multimedia technologies of education
мета застосування мультимедійних технологій навчання
institutions of higher education
заклади вищої освіти
preparation of students for full-fledged vital activity in the conditions of information society
підготовка студентів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства
Дата публікації: чер-2022
Видавництво: International Journal of Computer Science and Network Security (South Korea),IJCSNS
Бібліографічний опис: Prospective Directions of Using Multimedia Technologies in the Training of Future Specialists / Shunkov V., Shevtsova O., Koval V., Grygorenko T., Yefymenko L., Smolianko Y., Kuchai O. // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. - 2022. - V. 22. No. 6. - Р. 739-746.
Короткий огляд (реферат): The direction of development that is recognized as the main one in the course of reforms of educational systems in the leading countries of the world - the USA, Great Britain, Canada, Germany, France, etc. is singled out. The main task of the reform process is to train the staff needed by society in the right amount, in the minimum time and with minimal costs. It was found that a promising area is the use of multimedia technology in educational activities to create a design of a virtual computer environment by means of digitizing audiovisual information. The purpose of the application of multimedia technologies of education in higher education institutions is to prepare students for full-fledged life in the information society. This requires outlining the pedagogical objectives of multimedia learning technologies: intensification of all levels of the educational process, improving its efficiency and quality; implementation of the social order caused by the informatization of modern society (training of specialists in the field of informatics and computer technology; training of the user of multimedia technologies); construction of an open education system that optimizes the dynamics of the trajectory of selfeducation; systematic integration of subject areas of knowledge; development of creative potential of the student, his ability to communicative actions; formation of skills in organizing and conducting experimental research activities; culture of educational work; development and formation of information culture of students The effectiveness of the use of network and multimedia technologies in the training of future teachers depends on the level of conceptual development of pedagogical tools used in the organization of educational and cognitive activities of students; from the degree of adaptability of the educational and information environment of training a modern specialist to his professional environment; from the level of readiness of students to perform professionally-oriented tasks with the help of network and multimedia technologies.
В статті виокремлено напрям розвитку, який визнано основним у ході реформ освітніх систем у провідних країнах світу – США, Великій Британії, Канаді, Німеччині, Франції та ін. Основним завданням процесу реформування є підготовка необхідних суспільству кадрів у потрібному обсязі, за мінімальний час та з мінімальними витратами. Виявлено, що перспективним напрямком є ​​використання мультимедійних технологій у навчальній діяльності для створення дизайну віртуального комп’ютерного середовища засобами оцифрування аудіовізуальної інформації. Метою застосування мультимедійних технологій навчання у ВНЗ є підготовка студентів до повноцінного життя в інформаційному суспільстві. Це потребує окреслення педагогічних завдань мультимедійних технологій навчання: інтенсифікація всіх рівнів навчального процесу, підвищення його ефективності та якості; виконання соціального замовлення, зумовленого інформатизацією сучасного суспільства (підготовка фахівців у галузі інформатики та комп’ютерних технологій; підготовка користувача мультимедійних технологій); побудова відкритої системи освіти, що оптимізує динаміку траєкторії самоосвіти; системна інтеграція предметних галузей знань; розвиток творчого потенціалу учня, його здатності до комунікативних дій; формування вмінь організації та проведення експериментально-дослідницької діяльності; культура виховної роботи; розвиток і формування інформаційної культури студентів Ефективність використання мережевих і мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів залежить від рівня концептуальної розробленості педагогічних засобів, які використовуються в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів; від ступеня адаптованості освітньо-інформаційного середовища підготовки сучасного фахівця до його професійного середовища; від рівня готовності студентів до виконання професійно-орієнтованих завдань за допомогою мережевих і мультимедійних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15046
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Prospective Directions of Using Multimedia Technologies in the Training of Future Specialists.pdf271,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.