Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-07T13:39:15Z-
dc.date.available2022-12-07T13:39:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГарбар С.В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Випуск 1 (50). 340 с.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15060-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано сутність понять «природознавча компетентність», «формування природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку», «мультиплікаційні фільми»; про аналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу формування природо знавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літера тури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено критерії добору мультфільмів з точки зору їх придатності для використання у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Виділено дитячі мультиплі кації, які варто використовувати у роботі з дітьми. Запропоновано систему тематичного планування пере гляду мультиплікаційних фільмів для дітей молодшого шкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано рівні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку, що дозволяють виокремити низький, середній та високий.uk_UA
dc.publisherУжгородський національний університет, 2022uk_UA
dc.subjectмультиплікаційні фільмиuk_UA
dc.subjectприродознавча компетентністьuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectформування компетентностіuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
visnuk_50_2022.pdf6,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.