Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрофаїла, Наталія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:47:11Z-
dc.date.available2022-12-08T07:47:11Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationТрофаїла, Н. (2021). Психолого-педагогічні особливості та організація адаптивного фізичного виховання у дітей з патологією слуху. Acta Paedagogiсa Volynienses, 3, 248–252uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15104-
dc.description.abstractУ статті теоретично розкрито особливості дітей з порушенням слуху, проведено її науковий аналіз, узагальнено та систематизовано інформацію з означеної проблеми, отриману з наукових джерел. Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті ж права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуального розвитку їй необхідно надавати особливі освітні послуги.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;376.015.3-056.263:[37.017:796]-
dc.subjectпатологія слухуuk_UA
dc.subjectадаптивне фізичне вихованняuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні особливостіuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ АДАПТИВНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ З ПАТОЛОГІЄЮ СЛУХУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.