Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15162
Назва: Specific features of psychological and pedagogical advisory support for parents of the children with special educational needs in inclusive educational space
Інші назви: ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ДОПОМОГИ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Білан, Валентина Андріївна
Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: інклюзивне навчання
психолого-педагогічне консультування
діти з особливими освітніми потребами
батьки дітей з порушеннями в психофізичному розвитку
Дата публікації: 4-гру-2021
Видавництво: HUMANITARIAN STUDIOS: PEDAGOGICS, PSYCHOLOGY, PHILOSOPHY
Бібліографічний опис: Білан В. А., Демченко І. І. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ДОПОМОГИ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ,HUMANITARIAN STUDIOS: PEDAGOGICS, PSYCHOLOGY, PHILOSOPHY Vol 12(4) 2021 С.20-30.
Серія/номер: УДК 378.017:34;
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено актуальність питань взаємодії школи та сім’ї в умовах інклюзивного навчання, успіх якої залежить від якісного надання послуг психологопедагогічної підтримки батьків дітей з порушеннями в розвитку. Виявлено, що у сім’ях, які виховують дітей з відхиленнями в розвитку, існують особливі взаємини, зокрема зосереджено увагу на особливостях усвідомлення батьками своєї актуальної внутрішньосімейної ситуації, що пронизує всі структури сімейних взаємовідносин: емоційну, когнітивну і поведінкову. Визначено, що у сфері емоційного реагування в батьків дітей з порушеннями в розвитку рельєфно виступають явища психічної напруженості, підвищеної тривожності і емоційний дискомфорт. У когнітивній сфері найбільш виразно проявляється усвідомлення своєї сімейної ситуації в цілому як неблагополучної. Поведінкова сфера характеризується активним пошуком як внутрішньої так і зовнішньої психолого-педагогічної консультативної допомоги. Виокремлено типи неправильного сімейного виховання спричиненого неприйняттям батьками факту порушеного розвитку в їхніх дітей (неприйняття; гіперопіка; тривожно-недовірливе виховання; невтручання) та його наслідки. Визначено, що під час психолого-педагогічної консультативної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами не можна обмежуватися терміновими потребами і запитами, адже кожне з поставлених завдань консультування має осмислюватися в перспективному контексті і працювати не тільки на зміну сьогодення, а й майбутнього. Оцінюючи зусилля науковців у висвітлені даної проблематики, зауважимо, що перспективою подальшого наукового пошуку постає проблема обґрунтування оптимальних умов для забезпечення якісної психолого-педагогічної консультативної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
Опис: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/viewFile/15733/14090
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15162
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
15733-37402-1-PB.pdf533,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.