Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15171
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлющ, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorБілан, Валентина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:19:50Z-
dc.date.available2022-12-08T09:19:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПлющ В. М. Психолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів / В. М. Плющ, К. І. Степанюк, В. А. Білан // Наука і освіта. - 2017. - №10. - С.176-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15171-
dc.descriptionhttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/6514uk_UA
dc.description.abstractУ статті розв’язується актуальна проблема психолого-педагогічної діагностики професійного самовдосконалення студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Незважаючи на значну кількість праць і міждисциплінарну бібліографію проблеми самовдосконалення, було визначено протиріччя між змістом підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності і невикористанням повною мірою можливостей професійного самовдосконалення для становлення конкурентоспроможного вчителя. Мета дослідження полягає у розкритті результатів психолого-педагогічної діагностики здатності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення. Основними критеріями професійного самовдосконалення студентів визначено самоактуалізацію та саморозвиток особистості. На основі цього розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику сформованості цієї якості у студентів. Це уможливлює їх диференціацію за високим, середнім та низьким рівнями професійного самовдосконалення із відповідними характеристиками якісних вимірів, що відкриває перспективи для розробки відповідних ефективних заходів щодо підвищення якості підготовки студентів до професійного самовдосконалення в теоретичному, практичному та методичному аспектах.uk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпсихологопедагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectметодичний інструментарійuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.titlePsycho-pedagogical assessment of future teachers’ ability for professional self-developmentuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Pliushch.pdf769,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.