Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
Назва: Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: технологія
гейміфікація
грова діяльність
заклад вищої педагогічної освіти,
професійно-педагогічна підготовка
майбутній учитель
Дата публікації: 10-тра-2021
Видавництво: Київ: Перспективи та інновації науки
Бібліографічний опис: Коберник Г. І. Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Перспективи та інновації науки. Київ. 2021. №5 (5). С. 397-405.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаєтьсяактуальна проблема технологізації освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти. Зокрема досліджуються можливості використання технології гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Застосовуючи такі методи наукового дослідження, як аналіз, порівняння та узагальнення вітчизняних та зарубіжних теоретичних джерел, розкрито сутність, провідні ідеї технології гейміфікації та методику її впровадження в закладах вищої педагогічної освіти. Доводиться, що гейміфікація пов’язана насамперед із двома особливостями навчання: проблемністю та засвоєнням навчальної інформації через гру.У вітчизняній та зарубіжній науці відсутні усталені погляди на визначення сутності дидактичних ігор. Учені відносять дидактичну гру до методів навчання, прийомів навчання, форм навчання, видів навчання, засобів навчання. Існує й інший підхід: гра є поліфункціональним педагогічним явищем, тому й правомірно розглядати її як засіб, метод, форму, емоційний стимул організації діяльності дітей і дорослих. Надумку сучасних педагогів, мова має йти про ігрову технологію, адже саме за своєю природою гра –це найвпливовіша форма життєдіяльності особистості. У зарубіжній науковій літературі найчастіше йдеться про технологію гейміфікації. Не зважаючи на різні трактування ігрової діяльності, спільною у дослідників є думка про те, що у процесі гри забезпечується трансляція певного елемента культури (сюжету), що є формою передавання культурного досвіду (наприклад, способу діяльності), який у процесі розвитку індивіда йапробації цієї діяльності під час гри наповнюється особистісним змістом, що є основою професійної підготовки фахівців.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/759/761
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
ISSN: 2786-4952
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
759-Текст статті-761-1-10-20211220.pdf472,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.