Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:42:44Z-
dc.date.available2022-12-08T09:42:44Z-
dc.date.issued2022-05-12-
dc.identifier.citationКоберник Г. І., Коберник О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v Českérepublice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. No 5(12) 2022. С.106 – 116.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1592-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15193-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1576/1574uk_UA
dc.description.abstractУ контексті реалізації Концепції Нова українська школа та професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої школипедагогіка партнерства розглядається як педагогіка, що ґрунтується напартнерстві між усіма учасниками освітнього процесу і визначає істинно демократичний спосіб їх співпраці, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Стверджується, що реалізація педагогіки партнерства відбувається з великими труднощами під час пандемії та в умовах здійснення дистанційного навчання. Педагогам досить складно перебудувати свою діяльність і це пов’язано, у першу чергу, з тим, що вони не знають механізмів суб’єкт-суб ’єктної взаємодії з учасниками освітнього процесу на основі діалогу, не завжди розуміють, що поглиблення змісту спільної діяльності, якість і ефективність освіти досягається не інтенсифікацією заходів, які проводяться, а, перш за все, розвитком творчого характеру взаємодії та спілкування, підвищенням їх культури.Визначаються перспективи щодо удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства на основі розробленого змісту вибіркової дисципліни «Педагогіка партнерства» для студентів та методика його реалізації за допомогою інноваційних методів навчання.uk_UA
dc.publisherMultidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v Českérepubliceuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectпедагогічне партнерствоuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectвибіркова дисциплінаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА З СУБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1576-Текст статті-1580-1-10-20220527.pdf250,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.