Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorВолошин, Петро Микомайович-
dc.contributor.authorКравчук, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorТорчинська, Тамара Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:48:50Z-
dc.date.available2022-12-08T09:48:50Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationInternational Scientific Periodical Journal «Modern Technology and Innovative Technologies». Sergeieva&Co, Karlsruhe, Germany №19-03 February 2022 Р.65-79.uk_UA
dc.identifier.issn2567-527-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15195-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit19-03uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the current problem for the present situation in the education of Ukraine. It is the issue of preparation of qualitatively new teacher of primary school whose specific feature of work is multidisciplinary. Unlike single-subject teachers, he must master methods of teaching the Ukrainian language and literature reading, mathematics, fine arts, music, technology, the world around us and other educational disciplines. All this requires closer attention to the practical training of a primary school teacher, the formation of his individual creative abilities, which would allow him to successfully carry out educational-and-upbringing activity with the students of primary school level of general secondary education in the future in modern educational establishments of various types. The authors make actual the antinomies that arise at different structural levels of the educational system, which, in turn, causes misunderstanding between the participants of the educational process, on the one hand, and the relevant management units – on the other hand. According to the authors, the subject paradigm must take into account not only the teacher’s offer, which must be mastered during the study of a discipline, but to ensure student orientation in the issue of «What will the study of the discipline give for my profession?». This orientation will show the gaps in the educational program, in particular the redundancy of educational disciplines that do not provide the formation of professional competencies. The authors at the classes of the following courses: «Modern Ukrainian Literary Language», «Methods of Teaching the Ukrainian Language in Primary School» conducted an experimental study for 5 years, which showed that the systematic use of methods and techniques for the development of critical thinking («Thick and thin questions», «Cinquain», «Cluster», «Zigzag», etc.) allowed students to master the theoretical material and perfectly implement it in practice and contributed to the development of professional competenciesuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі для сучасної ситуації в освіти України. Це питання підготовки якісно нового вчителя початкової школи специфікою роботи якого є багатопрофільність. На відміну від учителів-однопредметників, він повинен опанувати методика навчання української мови та літератури читання, математики, образотворчого мистецтва, музики, технології, навколишній світ та інші навчальні дисципліни. Все це вимагає більш пильної уваги до практичної підготовки вчителя початкових класів, формування його індивідуальних творчих здібностей, які дозволили б йому успішно здійснювати навчально-виховну діяльність с учнів початкової школи ступеня загальної середньої освіти в майбутньому в сучасному навчальні заклади різного типу. Автори актуалізують антиномії, що виникають на різних структурних рівнях освітньої системи, що, у свою чергу, викликає непорозуміння між учасниками в навчальний процес, з одного боку, та відповідні ланки управління – з іншого. На думку авторів, предметна парадигма має враховувати не тільки пропозицію вчителя, які необхідно засвоїти під час вивчення тієї чи іншої дисципліни, але забезпечити орієнтацію студента в питання «Що дасть вивчення дисципліни моїй професії?». Ця орієнтація покаже прогалини в освітній програмі, зокрема надмірність навчальних дисциплін, що не забезпечують формування професійних компетенцій. Автори на заняттях з курсів: «Сучасна українська літературна мова», «Методика викладання української мови в початковій школі» провела експеримент дослідження протягом 5 років, яке показало, що систематичне використання методів і прийомів для в розвиток критичного мислення («Товсті та тонкі питання», «Сенквен», «Кластер», «Зигзаг», та ін.) дозволили студентам засвоїти теоретичний матеріал і досконало реалізувати його на практиці та сприяв розвитку професійних компетенційuk_UA
dc.publisherSergeieva&Co, Karlsruhe, Germanyuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.3.011-051]:005.336.2:[378.016:81]-
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjecttechniqueuk_UA
dc.subjectlinguodidacticsuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.titleFORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS AT LINGUODIDACTIC CYCLE CLASSESuk_UA
dc.title.alternativeФормування професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи на заняттях лінгводидактичного циклуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
СТАТТя Німеччина 22 B.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.