Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15196
Назва: | Project Method Efficiency for the Teachers’ Professional Activities |
Інші назви: | Ефективність методу проектів у професійній діяльності вчителя |
Автори: | Роєнко, Людмила Миколаївна Коберник, Олександр Миколайович Комар, Ольга Анатоліївна Коломієць, Наталя Андріївна Байдюк, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | teacher’s work professional activity project method competencies acquisition professional competence професійна діяльність робота вчителя метод проектів набуття компетентностей професійна компетентність |
Дата публікації: | січ-2022 |
Видавництво: | Journal of Curriculum and Teaching (ISSN/E-ISSN: 1927-2677/1927-2685) |
Бібліографічний опис: | Journal of Curriculum and Teaching .Vol. 11, No. 1; Special Issue, 2022. Р. 73-86 |
Короткий огляд (реферат): | The relevance of the study is based on the discrepancy between the need for the project management program-methodical support and insufficient development in pedagogical practice. Aims. The aim of the study is to examine the effective development and implementation of the project method in the HEI from the standpoint of pedagogy as a new type of educational process management. Methods: questionnaire methods and pedagogical observation methods. The following questionnaires were used. E. Torrance’s “Tests of Creative Thinking” method. An “unfinished thesis” method (J. Sachs, S. Levy). Questionnaire for self-evaluation of the teacher’s knowledge and skills during transition to teaching using a new pedagogical technology by N.V. Nemova. Method for teacher’s basic competencies evaluation by L.A. Adambaeva. Statistical calculations were performed using Kendall’s T coefficient and chi-squared test. Results. The number of students with a high level of personality orientation increased only by 5.3%, and those with a high level of creative activity - by 8.7%. We can’t speak about a significant decrease in the number of students who at the end of the experiment had a low level of the aesthetic position formation. Thus, the number of students who showed developed creative thinking in project activities became only 5.3% less than at the beginning of the experiment. Conclusions. A significant increase in the general level of cognitive competence formation in the experimental group in comparison with the control group is explained by purposeful work with students, taking into account special pedagogical conditions. Perspectives. Further study can be carried out towards the development and implementation of a project method to improve the competencies acquisition, taking into account future professional activities. Актуальність дослідження ґрунтується на невідповідності потреби в управлінні проектом програмно-методичне забезпечення та недостатній розвиток у педагогічній практиці. Цілі. Метою дослідження є дослідити ефективну розробку та впровадження методу проектів у ВНЗ з позицій педагогіка як новий тип управління освітнім процесом. Методи: методи анкетування та педагогічні методи спостереження. Були використані наступні анкети. Методика Е. Торранса «Тести креативного мислення». Метод «незавершеної дипломної роботи» (Дж. Сакс, С. Леві). Анкета для самооцінки знань учителя та навички при переході до навчання за новою педагогічною технологією Нємової Н.В. Методика для вчителя осн оцінювання компетенцій Адамбаєвої Л.А. Статистичні розрахунки проводили з використанням коефіцієнта Т Кендалла і тест хі-квадрат. Результати. Кількість учнів з високим рівнем особистісної спрямованості зросла лише на 5,3%, а з високим рівнем творчої активності – на 8,7%. Про суттєве зниження показників не можна говорити кількість студентів, які на кінець експерименту мали низький рівень сформованості естетичної позиції. Таким чином, кількість учнів, які виявили розвинуте творче мислення в проектній діяльності, стала лише на 5,3% меншою, ніж на ст початок експерименту. Висновки. Значне підвищення загального рівня пізнавальної компетентності формування в експериментальній групі в порівнянні з контрольною пояснюється цілеспрямованою роботою з учнів з урахуванням спеціальних педагогічних умов. Перспективи. Подальші дослідження можуть бути проведені в напрямку розробка та впровадження методу проектів для вдосконалення набуття компетенцій з урахуванням облік майбутньої професійної діяльності. |
Опис: | https://www.sciedu.ca/journal/index.php/jct/article/view/21392/13195 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15196 |
ISSN: | ISSN 1927-2677 (Print) ISSN 1927-2685 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Project Method Efficiency for the Teachers’.pdf | 887,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.