Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorКоломієць, Наталя Андріївна-
dc.contributor.authorБайдюк, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:52:20Z-
dc.date.available2022-12-08T09:52:20Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationJournal of Curriculum and Teaching .Vol. 11, No. 1; Special Issue, 2022. Р. 73-86uk_UA
dc.identifier.issnISSN 1927-2677 (Print) ISSN 1927-2685-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15196-
dc.descriptionhttps://www.sciedu.ca/journal/index.php/jct/article/view/21392/13195uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of the study is based on the discrepancy between the need for the project management program-methodical support and insufficient development in pedagogical practice. Aims. The aim of the study is to examine the effective development and implementation of the project method in the HEI from the standpoint of pedagogy as a new type of educational process management. Methods: questionnaire methods and pedagogical observation methods. The following questionnaires were used. E. Torrance’s “Tests of Creative Thinking” method. An “unfinished thesis” method (J. Sachs, S. Levy). Questionnaire for self-evaluation of the teacher’s knowledge and skills during transition to teaching using a new pedagogical technology by N.V. Nemova. Method for teacher’s basic competencies evaluation by L.A. Adambaeva. Statistical calculations were performed using Kendall’s T coefficient and chi-squared test. Results. The number of students with a high level of personality orientation increased only by 5.3%, and those with a high level of creative activity - by 8.7%. We can’t speak about a significant decrease in the number of students who at the end of the experiment had a low level of the aesthetic position formation. Thus, the number of students who showed developed creative thinking in project activities became only 5.3% less than at the beginning of the experiment. Conclusions. A significant increase in the general level of cognitive competence formation in the experimental group in comparison with the control group is explained by purposeful work with students, taking into account special pedagogical conditions. Perspectives. Further study can be carried out towards the development and implementation of a project method to improve the competencies acquisition, taking into account future professional activities.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження ґрунтується на невідповідності потреби в управлінні проектом програмно-методичне забезпечення та недостатній розвиток у педагогічній практиці. Цілі. Метою дослідження є дослідити ефективну розробку та впровадження методу проектів у ВНЗ з позицій педагогіка як новий тип управління освітнім процесом. Методи: методи анкетування та педагогічні методи спостереження. Були використані наступні анкети. Методика Е. Торранса «Тести креативного мислення». Метод «незавершеної дипломної роботи» (Дж. Сакс, С. Леві). Анкета для самооцінки знань учителя та навички при переході до навчання за новою педагогічною технологією Нємової Н.В. Методика для вчителя осн оцінювання компетенцій Адамбаєвої Л.А. Статистичні розрахунки проводили з використанням коефіцієнта Т Кендалла і тест хі-квадрат. Результати. Кількість учнів з високим рівнем особистісної спрямованості зросла лише на 5,3%, а з високим рівнем творчої активності – на 8,7%. Про суттєве зниження показників не можна говорити кількість студентів, які на кінець експерименту мали низький рівень сформованості естетичної позиції. Таким чином, кількість учнів, які виявили розвинуте творче мислення в проектній діяльності, стала лише на 5,3% меншою, ніж на ст початок експерименту. Висновки. Значне підвищення загального рівня пізнавальної компетентності формування в експериментальній групі в порівнянні з контрольною пояснюється цілеспрямованою роботою з учнів з урахуванням спеціальних педагогічних умов. Перспективи. Подальші дослідження можуть бути проведені в напрямку розробка та впровадження методу проектів для вдосконалення набуття компетенцій з урахуванням облік майбутньої професійної діяльності.uk_UA
dc.publisherJournal of Curriculum and Teaching (ISSN/E-ISSN: 1927-2677/1927-2685)uk_UA
dc.subjectteacher’s workuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectproject methoduk_UA
dc.subjectcompetencies acquisitionuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectробота вчителяuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectнабуття компетентностейuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleProject Method Efficiency for the Teachers’ Professional Activitiesuk_UA
dc.title.alternativeЕфективність методу проектів у професійній діяльності вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Project Method Efficiency for the Teachers’.pdf887,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.