Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:52:30Z-
dc.date.available2022-12-08T09:52:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTheoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832uk_UA
dc.identifier.issn978-1-63972-068-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197-
dc.descriptionhttps://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність.uk_UA
dc.publisherІnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunchuk_UA
dc.relation.ispartofseries;8.11-
dc.subjectпедагогічні умови, самооцінкаuk_UA
dc.subjectмолодші школярі, навчальна діяльність,uk_UA
dc.subjectмотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компонентиuk_UA
dc.subjectспільна навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf8,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.