Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезніченко, Ірина Геннадіївна-
dc.contributor.authorКовалик, Марина Петрівна-
dc.date.accessioned2022-12-08T09:57:28Z-
dc.date.available2022-12-08T09:57:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРезніченко І., Ковалик М. Використання садотерапії у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2021. Вип.1. С. 36−45.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15206-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему соціальної підтримки дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Обґрунтовано необхідність застосування садотерапії як особливого напрямку психосоціальної, трудової та педагогічної реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами (ООП) за допомогою залучення їх до роботи з рослинами. Досліджено зарубіжний досвід використання садотерапії. На основі теоретичного аналізу зарубіжних та вітчизняних праць обґрунтовано садотерапію як ефективну технологію у роботі з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98-053.5/.6:379.827]:376-
dc.subjectсадотерапіяuk_UA
dc.subjectдіти та молодьuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectсоціальна підтримкаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ САДОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
стаття резніченко 2021.pdf503,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.