Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15238
Назва: Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху
Автори: Подгорінова, Анастасія Юріївна
Ключові слова: творча індивідуальність
майбутній вчитель хореографії
виконавська складова творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії
вільний рух
простір
вправа "Боді-джаз"
вправа "Дзеркало"
вправа "Руховий діалог"
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Умань: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Подгорінова А. Ю. Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи = Theoretical and methodological aspects of art education: achievements, problems and prospects: матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 21-22 жовт. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв [та ін.] ; [голов. ред. Терешко І. Г. ; відпов. ред. Калабська В. С. ; редкол.: Бикова О. В., Музика О. Я., Радзівіл Т. А., Семенчук В. В. Умань : Візаві, 2022. С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії. Описано досвід виконання вправ "Боді-джаз", "Дзекало", "Руховий діалог" на заняттях зі здобувачами вищої освіти. Техніки танцювально-рухового імпровізаційного характеру, зокрема вільний рух у вправах «Боді-джаз», «Дзеркало» та «Руховий діалог» розвивають у майбутніх учителів навички активного слухання власного тіла, усвідомленого вільного руху, емоційного наповнення танцю та творчого самовираження у просторі, що веде до формування виконавської складової їх творчої індивідуальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15238
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Vykonavska_skladova.pdf677,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.