Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244
Назва: | РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | рефлексія рефлексивна діяльність професійне зростання само- оцінка іноземна мова початкова школа критичне мислення |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Запоріжжя |
Бібліографічний опис: | Павлюк В.І. Рефлексія як ефективний інструмент роботи вчителя початкової школи на уроках англійської мови. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2021. Вип 79.Т. 2. С.68-71. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено питанню рефлексивної діяльності на уроках англійської мови в початковій школі. Розглядається рефлексія як ефективний інструмент вчителя у викладанні англійської мови для молодших школярів. Розкривається сутність поняття «рефлексія» крізь призму праць вітчизня- них та зарубіжних науковців, підкреслюється значення прийомів рефлексії в навчанні молодших школя- рів. Акцентовано на етапах навчання на основі рефлексивного досвіду. Досліджено види рефлексії для 1-2 та 3-4 класів початкової школи, підкреслено важливість їх використання на уроках іноземних мов. Метою статті є розкриття сутності поняття «рефлексія» та теоретичне обґрунтування ета- пів педагогічної рефлексії для вчителя іноземної мови в початковій шшкол, визначення ефективності прийомів проведення рефлексії в початкових класах на уроках іноземної мови. У статті підкреслюється, що рефлексія на уроці – це спільна діяльність учнів і вчителя, яка дає змогу вдосконалювати навчальний процес, орієнтуючись на особистість кожного учня, та сприяє створенню позитивної навчальної атмосфери, зокрема у вивченні іноземної мови. Водночас вивчення іноземної мови в початковій школі є важливим етапом для школярів у подальшій мовленнєвій діяль- ності в старших класах. Зазначається, що рефлексія для вчителя іноземної мови в початковій школі є віддзеркаленням його діяльності та діяльності його учнів на уроці, відгук яких визначає їхній рівень розуміння мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15244 |
ISSN: | 1992-5786 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
REFLEKSIIa YaK EFEKTYVNYI INSTRUMENT ROBOTY VChYTELIa POChATKOVOI ShKOLY NA UROKAKh ANHLIISKOI MOVY.pdf | 239,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.