Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Назва: ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Косовська, Катерина Федорівна
Ключові слова: реклама
вплив
маніпуляція
засоби реклами
Дата публікації: 2022
Видавництво: SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022.
Бібліографічний опис: Шеленкова Н. Л., Косовська К. Ф. Психологічна сутність реклами як засобу впливу. The 5 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (February 6-8, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. Рp. 497-499.
Короткий огляд (реферат): Аналіз найпоширеніших засобів маніпулювання свідомістю особистості останнім часом часто проводиться у психологічній літературі, і демонструє, що дедалі частіше спостерігається використання маніпулятивних технологій саме у рекламі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PSYKhOLOHIChNA_SUTNIST_REKLAMY_YaK_ZASOBU_VPLYVU.pdf8,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.