Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеленкова, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-02-01T12:52:25Z-
dc.date.available2023-02-01T12:52:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем з дисципліни «Психологія реклами» за спеціальністю 053 Психологія / Укл. Н.Л. Шеленкова. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Умань, 2022. 37 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15268-
dc.descriptionhttps://moodle.dls.udpu.edu.ua/course/view.php?id=3193uk_UA
dc.description.abstractМетодичні рекомендації складено відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.07.2018 року № 1/9-434 «Щодо рекомендацій з навчально-методичного забезпечення» і містять пояснювальну записку, перелік навчальної літератури, теми та зміст лекційних занять, теми та зміст семінарських занять, завдання для самостійної роботи, індивідуальні навчально-дослідні завдання (вимоги до оформлення та критерії оцінювання), кредитно-модульну систему оцінювання знань здобувачів, контрольні питання до підсумкового контролю.uk_UA
dc.publisherінтернет-ресурсuk_UA
dc.subjectпсихологія рекламиuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectнавчальний курсuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ З ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ»uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
metodychni_rekomendatsii_bakalavry.pdf873,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.