Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorКарпич, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-02T07:15:26Z-
dc.date.available2023-02-02T07:15:26Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.citationКравченко, О., Карпич, І. Інтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвід. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство», 2022. № 13., С. 37-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15301-
dc.descriptionhttps://ul-journal.org/index.php/journal/article/view/179/164uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено досвід конкретного закладу вищої освіти стосовно співпраці із закладами і установами соціальної сфери, громадськими організаціями. Здійснено пошук ефективних шляхів інтеграції діяльності закладів вищої освіти та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців. Визначено шляхи інтеграції закладу вищої освіти (факультет соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини) та представників ринку праці щодо підвищення рівня підготовки висококваліфікованих фахівців, а саме: створення Ради роботодавців (забезпечення високої професійної підготовки фахівців на основі комплексного співробітництва факультету із зацікавленими підприємствами і організаціями – провідними роботодавцями, шляхом об’єднання інтелектуального потенціалу, практичного досвіду, матеріальних, фінансових і корпоративних ресурсів); участь у вдосконаленні освітніх програм (надання пропозицій щодо програмних результатів навчання, які мають бути сформовані у здобувачів вищої освіти; надання відгуків та рецензій на освітні програми; є учасниками робочих зустрічей з гарантами освітніх програм, адміністрацією; беруть участь у зустрічах з експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти тощо); здійснення практичної підготовки здобувачів вищої освіти (надання бази для проходження практики; участь у розробці завдань програм практики та їх погодження; супровід під час практичної підготовки; надання характеристики на кожного здобувача за результатами практики; участь у підсумкових конференціях та надання рекомендацій для покращення такого виду діяльності); проведення спільних науково-практичних конференцій, круглих столів, симпозіумів; читання гостьових лекцій (важливий аспект в організації освітньої та науково-дослідницької діяльності, реалізації досліджень); залучення до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (зокрема шляхом участі у проведенні опитувань). Подано пропозиції щодо покращення співпраці роботодавців із закладами вищої освіти.uk_UA
dc.publisherМіжнародний науковий журнал «Університети і лідерство»uk_UA
dc.subjectдіяльність роботодавцівuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectінтеграція діяльності роботодавцівuk_UA
dc.subjectроботодавціuk_UA
dc.titleІнтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвідuk_UA
dc.title.alternativeІнтеграція діяльності роботодавців та закладів вищої освіти: локальний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття.pdf366,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.