Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, Інна Григорівна-
dc.contributor.authorІсаченко, Вікторія Павлівна-
dc.date.accessioned2023-02-02T07:19:50Z-
dc.date.available2023-02-02T07:19:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІсаченко В.П., Гончар І.Г. Використання технології SММ (англ. «Social media marketing» – «Маркетинг у соціальних мережах») у сучасній соціальній роботі. Ввічливість. Humanitas, 6, 16–21 С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15310-
dc.descriptionhttp://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/article/view/382/343uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасні інноваційні технології соціальної роботи в умовах глобальної цифровізації. Про-аналізовано значення інформації у сучасній професійній діяльності соціального працівника.Розкрито роль комунікації у мережі Інтернет у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтом. На основі теоретичного аналізу інформаційних джерел визначено технології SММ, які можуть стати стар-товим майданчиком для соціальної роботи з молоддю.Здійснено аналітичний огляд особливостей соціального обслуговування сімей з дітьми та молоді, які перебува-ють у складних життєвих обставинах, безробітніх громадян, людей похилого віку, осіб з інвалідністю та інших вразливих верств населення в умовах карантину. Визначено особливості традиційних та інноваційних джерел комунікації в умовах карантину. Обґрунтовано необхідність використання ресурсів інтернету та віртуальної взаємодії у професійній діяльності соціального працівника.Проаналізовано проблеми, з якими зіштовхується соціальний працівник у процесі опрацювання та аналізу отриманої інформації. Визначено особливості відбору інтернет-інформації. Визначено критерії об’єктивності висвітлення інформації та ресурси, що спростовують відомості про фей-кові новини. Здійснено спробу тлумачення поняття «блог» у сфері соціальної роботи. Проаналізовано наповненість інформаційним контентом та відповідним віртуальним простором професій-ної діяльності працівників соціальної сфери.З’ясовано, які джерела інформації мають велике значення у системі соціальної роботи. Проаналізовано пози-тивний вплив і негативну роль соціальних мереж у системі соціальної роботи. Розглянуто джерела інформації у процесі ведення індивідуального випадку соціальним працівникомuk_UA
dc.publisherВвічливість. Humanitasuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;364.4:[339.138:004]-
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectфахівець соціальної сфериuk_UA
dc.subjectSММ (маркетинг у соціальних мережах)uk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectсоціальні послугиuk_UA
dc.subjectджерела комунікаціїuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІuk_UA
dc.title.alternativeВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
smm v social roboti.pdf271,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.