Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-03T10:29:57Z-
dc.date.available2023-02-03T10:29:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБезлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1(13). С. 8-15.uk_UA
dc.identifier.other10.31548/hspedagog13(1).2022.8-15-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318-
dc.descriptionhttp://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/hspedagog13%281%29.2022.8-15uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на засадах акмеологічного підходу. Актуальність наукового пошуку виявляється в стрімких змінах у суспільстві, які вимагають від фахівців знання іноземної мови. Дослідження поняття «педагогічні умови» базується на умовах його виникнення, функціонування, еволюції й оптимізації. Визначено та деталізовано чинники акмеологічного середовища закладу вищої освіти. Охарактеризовано доцільність упровадження акмеологічного підходу в освітню діяльність. Досліджено складне та багатовимірне акмеологічне середовище закладу вищої освіти з точки зору підгрунтя для професійного розвитку майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової літератури та власного досвіду авторів обгрунтовано термін «мотивація досягнень», як необхідну передумову підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Роз’яснено сутність та необхідність набуття ключових компетентностей та вмінь, визначених для загальноєвропейського освітнього простору, зосереджено увагу на релевантних для них групах компетентностей з точки зору акмеологічного підходу до підготовки майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: створення акмеологічного середовища; мотивація майбутніх вчителів німецької мови на досягнення; сприяння проєктуванню індивідуальної освітньої траєкторії й траєкторії особистісного розвитку; розвиток здатності до об'єктивної самооцінки.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет біоресурсів і природокористування Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectмотивація досягненьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі німецької мовиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття НУБІП.pdf898,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.