Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15323
Назва: Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір
Інші назви: Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір
Автори: Поліщук, Олена Романівна
Ключові слова: готовність
старшокласник
вступ до закладів вищої освіти
професійний вибір
Дата публікації: 19-жов-2022
Видавництво: Київ: ФОП Ямчинський О.В.
Бібліографічний опис: Поліщук О. Р. Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір : монографія. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2022. 217 с.
Серія/номер: УДК;37.018.8-053.6:378.4(02)
Короткий огляд (реферат): У пропонованій монографії на основі аналізу наукових психолого-педагогічних джерел узагальнено теоретичні та емпіричні результати дослідження формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти; здійснено теоретичний аналіз стану дослідженості проблеми; уточнено ключові поняття дослідження «готовність», «соціально-психологічна готовність старшокласників до професійного вибору», «формування соціально-психологічної готовності старшокласників до професійного вибору»; розкрито структуру соціально-психологічної готовності, до якої входять такі компоненти: особистісно-цільовий, інформаційно-гностичний, рефлексивно-оцінювальний; виокремлено критерії; визначено рівні соціально-психологічної готовності старшокласників; обґрунтовано структурно-функціональну модель формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти; розроблено та апробовано програму формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти. Матеріали можуть використовувати соціальні працівники закладів соціальної сфери, соціальні педагоги, психологи, педагоги загальноосвітніх шкіл, батьки під час проведення професійної орієнтації старшокласників, з метою прогнозування і попередження можливих ускладнень при вступові до закладів вищої освіти; науково-педагогічні працівники під час викладання навчальних дисциплін «Психологічні основи профорієнтації», «Основи профорієнтаційної роботи», «Психологія професійної кар’єри», «Технології соціальної роботи», «Соціальна політика», «Чинники успішного працевлаштування за фахом», «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15323
ISBN: 978-617-8184-39-1
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.