Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15323
Назва: | Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір |
Інші назви: | Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір |
Автори: | Поліщук, Олена Романівна |
Ключові слова: | готовність старшокласник вступ до закладів вищої освіти професійний вибір |
Дата публікації: | 19-жов-2022 |
Видавництво: | Київ: ФОП Ямчинський О.В. |
Бібліографічний опис: | Поліщук О. Р. Підготовка старшокласників до вступу до закладів вищої освіти: соціально-психологічний вимір : монографія. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2022. 217 с. |
Серія/номер: | УДК;37.018.8-053.6:378.4(02) |
Короткий огляд (реферат): | У пропонованій монографії на основі аналізу наукових психолого-педагогічних джерел узагальнено теоретичні та емпіричні результати дослідження формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти; здійснено теоретичний аналіз стану дослідженості проблеми; уточнено ключові поняття дослідження «готовність», «соціально-психологічна готовність старшокласників до професійного вибору», «формування соціально-психологічної готовності старшокласників до професійного вибору»; розкрито структуру соціально-психологічної готовності, до якої входять такі компоненти: особистісно-цільовий, інформаційно-гностичний, рефлексивно-оцінювальний; виокремлено критерії; визначено рівні соціально-психологічної готовності старшокласників; обґрунтовано структурно-функціональну модель формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти; розроблено та апробовано програму формування соціально-психологічної готовності старшокласників до вступу до закладів вищої освіти. Матеріали можуть використовувати соціальні працівники закладів соціальної сфери, соціальні педагоги, психологи, педагоги загальноосвітніх шкіл, батьки під час проведення професійної орієнтації старшокласників, з метою прогнозування і попередження можливих ускладнень при вступові до закладів вищої освіти; науково-педагогічні працівники під час викладання навчальних дисциплін «Психологічні основи профорієнтації», «Основи профорієнтаційної роботи», «Психологія професійної кар’єри», «Технології соціальної роботи», «Соціальна політика», «Чинники успішного працевлаштування за фахом», «Соціально-психологічні аспекти спілкування в професійній діяльності». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15323 |
ISBN: | 978-617-8184-39-1 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Підготовка старшокласників до вступу до ЗВО соціально-психологічний вимір.pdf | 2,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.