Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Назва: Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process
Інші назви: Засоби гейміфікації у формуванні медіаграмотності як елемента інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу
Автори: Медведєва, Марія Олександрівна
Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: Digitalization
Цифровізація
Information and communication technologies
Інформаційно-комунікаційні технології
Gamification technology
Технологія гейміфікації
Information and digital competence
Інформаційно-цифрова компетентність
Media literacy
Медіаграмотність
Дата публікації: 28-лис-2022
Видавництво: “Baltija Publishing”
Бібліографічний опис: Medvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163
Опис: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/291/8067/16859-1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Medvedieva, Titova.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.