Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Назва: | Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process |
Інші назви: | Засоби гейміфікації у формуванні медіаграмотності як елемента інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу |
Автори: | Медведєва, Марія Олександрівна Тітова, Любов Олександрівна |
Ключові слова: | Digitalization Цифровізація Information and communication technologies Інформаційно-комунікаційні технології Gamification technology Технологія гейміфікації Information and digital competence Інформаційно-цифрова компетентність Media literacy Медіаграмотність |
Дата публікації: | 28-лис-2022 |
Видавництво: | “Baltija Publishing” |
Бібліографічний опис: | Medvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163 |
Опис: | http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/291/8067/16859-1 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15334 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Medvedieva, Titova.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.