Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15335
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T07:28:43Z | - |
dc.date.available | 2023-03-27T07:28:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 83-88. | uk_UA |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.83-87 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15335 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихованні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосередній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника. Метою статті є аналіз впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток особистості дитини та виокремлення педагогічних умов використання мультиплікаційних фільмів для виховання та навчання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено основні педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. Експериментально обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання та навчання дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.publisher | Ужгородський національний університет, 2021 | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | мультиплікації | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
234906-Текст статті-537212-1-10-20210620 (3).pdf | 572,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.