Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:28:43Z-
dc.date.available2023-03-27T07:28:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 83-88.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.83-87-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15335-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихованні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосередній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника. Метою статті є аналіз впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток особистості дитини та виокремлення педагогічних умов використання мультиплікаційних фільмів для виховання та навчання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено основні педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. Експериментально обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання та навчання дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherУжгородський національний університет, 2021uk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмультиплікаціїuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.titleПедагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeПедагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
234906-Текст статті-537212-1-10-20210620 (3).pdf572,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.