Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:28:56Z-
dc.date.available2023-03-27T07:28:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Підлипняк І. Ю. Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетики. Psychology and pedagogy as sciences for the development of the cultural potential of modern society : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. С. 148–194.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15336-
dc.descriptionhttp://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/210/5817/12163-1?inline=1uk_UA
dc.description.abstractУ монографії представлено теоретичне узагальнення актуального нині питання формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетики. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності використання ейдетичних засобів у формуванні логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку. Відповідно до теми та мети дослідження визначено такі завдання: схарактеризувати стан проблеми логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку в теорії і практиці дошкільної освіти; розкрити сутність і структуру феномена «логіко-математичний розвиток», «логіко-математична компетентність», «ейдетика»; розробити критеріїоцінювання та показники їх прояву в дітей дошкільного віку, схарактеризувати рівні сформованості логіко-математичних понять у дітей дошкільного віку у процесі пізнавальної діяльності; розкрити та апробувати ефективні форми, методи та засоби формування логікоматематичної компетентності. У монографії досліджено використання елементів ейдетики у формування логіко-математичної компетентності. Розкрито роль прийомів ейдетики у покращенні пам’яті, мислення. Наведено характеристику елементів та прийомів ейдетики, які можуть використовуватися для формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку. Визначено мету та завдання ейдетики на заняттях з формування елементарних математичних уявлень дошкільників. З’ясовано, що одним із інноваційних засобів ефективного формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку виступають ейдетичні техніки та засоби, використання яких набуває все більшої актуальності серед педагогів у закладів дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisher«Baltija Publishing»uk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectейдетикаuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UA
dc.titleФормування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетикиuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
210-Chapter Manuscript-12163-1-10-20220429.pdf730,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.