Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:37:45Z-
dc.date.available2023-03-27T07:37:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБутенко О. Г., Бабій І. В. Академічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 13 (18). 2022 С. 82–93.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15347-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленнюосновних векторів реалізації принципів академічної доброчесності як складника внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (УДПУ імені Павла Тичини).З’ясовано, що нині в УДПУ імені Павла Тичини формуються нові підходи і механізми провадження освітньої діяльності. На університетському рівні розроблено і затверджено низку документів, що регламентують використання різних механізмів і процедур забезпечення якісної освіти (Етичний кодекс науково-педагогічних та педагогічних працівників, Кодекс акад емічної доброчесності, Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату, Положення про контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, Положенняпро випускні кваліфікаційні роботи та ін.). Загальними принципами академічної доброчесності, якими мають керуватися учасники освітнього процесу УДПУ імені Павла Тичини, є: принцип законності, принцип чесності та порядності, принцип поваги, принцип справедливості, принцип взаємної довіри та взаємоповаги, принцип відповідальності, принцип компетентності й професіоналізму, принцип прозорості. Дотримання зазначених принципів має бути справою доброчесності всіх без винятку членів університетської спільноти. Основними видами порушень академічної доброчесності в університеті визнано: академічний плагіат, корупція, необ’єктивне оцінювання, несанкціонована співпраця, обман, списування, фабрикація, фальсифікація, хабарництво, шахрайство). Також передбачено академічну відповідальність за кожний вид порушення.Доведено, що порушення принципів доброчесності учасниками освітнього процесу знищує систему освіти, повністю руйнує репутацію вишу, демотивуєстаранних у навчанні здобувачів вищої освіти, призводить до невизнання дипломів на вітчизняному та світовому рівнях і неконкурентоспроможності випускників на ринку праці.Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини буде і надалі посилювати вимоги щодо забезпечення академічної доброчесності, тим самим забезпечуючи якісну вищу освіту та підтверджуючи репутацію престижного, потужного, конкурентоспроможного вишу не лише у вітчизняному, й світовому освітянському просторі.uk_UA
dc.publisherЖурнал «Перспективи та інновації науки»uk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectакадемічна недоброчесністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості освітиuk_UA
dc.subjectвнутрішнє забезпечення якості вищої освітиuk_UA
dc.titleАкадемічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3101-Текст статті-3121-1-10-20221220.pdf253,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.