Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябошапка, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:38:08Z-
dc.date.available2023-03-27T07:38:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРябошапка О. В. Проблема формування та розвитку емоційної культури вчителя початкової школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 84. С. 229–232.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15349-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі розвитку емоційної культури у майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки. Означена проблема має чітке відображення у ряді нормативно-правових актів: Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Концепції «Нова українська школа», Державному стандарті початкової освіті, Базовому компоненті дошкільної освіти та інших законодавчих документах. Тривожне сьогодення, спричинене пандемією COVID-19, та повномасштабним вторгненням росії на терени України та вчинення окупантами вбивств, геноциду українського народу, тотальне знищення населених пунктів, ядерний тероризм, спричинили глобальні зміни у житті мільйонів українців та породили нове покоління «дітей війни». Концепцією «Нова українська школа» передбачено здійснення учителем початкової школи інтегрованого, особистісно орієнтованого, індивідуального підходу під час реалізації освітнього процесу. Проте, жахливе сьогодення унеможливлює це. Тому, сучасна початкова школа потребує фахівця нової генерації, здатного не лише навчити, але й створити безпечне освітнє середовище для молодших школярів. З’ясовано, що за період навчання у педагогічному закладі вищої освіти майбутні вчителів початкової школи здобувають нові знання та навички, формують професійні компетентності. Проте, розвитку емоційної культури майбутнього педагога потрібної уваги не надається. Емоційна культура виступає частиною загальної культури особистості та, оскільки емоції виявляють психічний стан людини, то емоційна культура частково відображає і психологічну культуру особистості. Геноцид українського народу росією знижує цінності суспільства, створює стан постійного панічного страху, що веде до руйнування цінностей, зниження культури, створення, натомість, спотворених цінностей, призводить до зниження психологічної культури особистості, зокрема до емоційної культури вчителя. Зважаючи на висунуті вимоги до особистості педагога суспільством, що відображене у законодавчій базі освіти, розвиток емоційної культури у педагогів є необхідною передумовою його ефективної професійної діяльності. Вчителі початкової школи найбільше зустрічаються із проблемами сьогодення та потребують розвитку емоційної культури, оскільки сьогодні потрібно не просто навчити та виховати дітей, а створити для них безпечне освітнє середовище.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectрозвиток емоційної культуриuk_UA
dc.subjectпедагогічні працівникиuk_UA
dc.titleПроблема формування та розвитку емоційної культури вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
41.pdf256,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.