Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-03-27T07:38:17Z-
dc.date.available2023-03-27T07:38:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПідлипняк І. Ю. Театралізована діяльність як засіб розвитку творчої особистості дітей дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses. (4). 2022. С. 29–35.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15350-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових підходів розглянуто поняття творчості та особливостей розвиту твор-чих здібностей дітей дошкільного віку; визначено роль театралізованої діяльності у розвитку творчих здібнос-тей дітей. Висвітлено принципи організації театралізованої діяльності для забезпечення ефективного результа-ту творчого розвитку дітей під час педагогічного процесу у закладі дошкільної освіти. Визначено провідну роль театралізованої діяльності як засобу розвитку творчої особистості дошкільника.Встановлено, що дошкільний вік вважається сприятливим періодом для прояву особистості дитини в різних галузях знань і творчості. Акцентовано увагу, що головною особливістю особистого розвитку дитини дошкіль-ного віку є творчість, що у свою чергу є нормальною особливістю віку дитини. Окреслено, що творча особис-тість дитини дошкільного віку – це комплекс властивостей особистості. З творчістю нерозривно пов’язані такі якості особистості дошкільника, як продуктивна уява, творче мислення та активність, наявність творчих нахилів та здібностей, мотивації та суб’єктивного досвіду творення. Крім того до цього переліку додаються такі якості, як захопленість творчою діяльністю, оригінальність, ініціативність, швидке орієнтування в незна-йомих ситуаціях, незвична напруженість уваги, сприйнятливість, інтуїція, широта знань, ухилення від шаблону, завзятість, висока самоорганізація, колосальна працездатність, задоволеність не стільки досягненням мети творчості, скільки самим творчим процесом.Отже, теоретичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми спрямований на з’ясування осно-вних теоретичних підходів до розуміння природи, сутності і розвитку творчих здібностей; особливостей розви-тку творчих здібностей засобами театралізованої діяльності; специфіки дозвіллєвої діяльності, що має бути врахована в організації занять театральним мистецтвом з дітьми дошкільного віку.uk_UA
dc.publisherActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.subjectтеатралізована діяльністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectтворчий розвитокuk_UA
dc.titleТеатралізована діяльність як засіб розвитку творчої особистості дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
832-Текст статті-1567-1-10-20221223.pdf341,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.