Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-06-15T08:46:01Z-
dc.date.available2023-06-15T08:46:01Z-
dc.date.issued2023-05-01-
dc.identifier.citationАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 60. Том 2. С. 261-266.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15419-
dc.descriptionaphn-journal.in.uauk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – пошуку інструментів забезпечення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Сучасна мистецька освіта потребує впровадження інноваційних методів для забезпечення якості підготовки фахівців нової генерації. Зокрема, у статті охарактеризовано та проаналізовано сучасні інноваційні методи підтримки процесів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання під час вивчення предмету «Хорове диригування» та їх значення у формуванні артистизму, як необхідної складової професійної компетенції майбутніх учителів музичного мистецтва. Детально розглядаються складові артистизму диригента та на основі цих складових запропоновані інноваційні методи його розвитку під час роботи над художнім образом у класі «Хорового диригування». Артистизм розглядається як компонент готовності до практичної роботи з хором. Мета статті полягає у пошуку інноваційних методів та засобів розвитку артистизму, висвітленні практичних аспектів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Зокрема, вказано, що використання ілюстративного, репродуктивного, порівняльного, аналітичного, пошукового, дискусійного методів в класі диригування дає змогу розвивати конструктивно-критичне мислення, артистичні здібності, власний творчий почерк студента і пошук власного стилю диригентського виконання. Автор зазначає, що в професійній підготовці майбутнього вчителя мистецьких дисциплін артистизм є невід’ємною складовою професійної компетентності. Впроваджуючи інноваційні методи до навчально-виховного процесу необхідно стимулювати здобувачів освіти до ефективної самостійної роботи, яка удосконалює знання, уміння й навички, знаходити методи заохочення для професійного зростання майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.uk_UA
dc.publisherДрогобич: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018:373.011.3-051:7]:378.018.43:001.895(045)-
dc.subjectартистизм, міміка, інноваційні методи, дистанційне навчання, здобувачі вищої освіти, хорове диригування.uk_UA
dc.subjectartistry, mimicry, innovative methods, distance learning, students of higher education, choral conducting.uk_UA
dc.titleІнноваційні методи підтримки процесів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання (хорове диригування).uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Козій О.М. стаття Дрогобич 2023.pdf382,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.