Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона Василівна | - |
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана Адольфівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T11:22:36Z | - |
dc.date.available | 2023-06-23T11:22:36Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Заболотна О.А., Палагута І.В. Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2021. C. 273-283. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15450 | - |
dc.description | http://dspace.ksau.kherson.ua/bitstream/handle/123456789/7862 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано менторинг як одну з основних форм педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення поняття «менторинг». Висвітлено і охарактеризовано основні форми менторингу, які використовуються в Україні та Великій Британії. Описано основні методи, які використовує ментор, надаючи підтримку майбутнім учителям. Узагальнено характерні особливості кваліфікованого ментора та його основні функції. Представлено та проаналізовано дотичні до теми результати Всеукраїнського моніторингового дослідження викладання і навчання серед директорів і вчителів загальноосвітніх закладів (за методологією TALIS - Teaching and Learning International Survey), проведеного Українською асоціацією дослідників освіти. | uk_UA |
dc.publisher | СумДПУ імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37(062.552) | - |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | менторинг | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.title | Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. | uk_UA |
dc.title.alternative | Менторинг як форма педагогічної підтримки майбутніх учителів в Україні та Великій Британії. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Mentoring yak forma pedagogichnoi pidtrymky maibytnikh uchyteliv y Velykii Brytanii.pdf | 1,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.