Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15471
Title: | ПЕРЕВАГИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ В АМЕРИКАНСЬКІЙ СТАРШІЙ ШКОЛІ |
Authors: | Загребнюк, Юлія Володимирівна Авчіннікова, Галина Дмитрівна Веремюк, Людмила Леонідівна |
Keywords: | американська старша школа профільне навчання реформування шкільної освіти президентські ініціативи освітні стратегії |
Issue Date: | Sep-2022 |
Publisher: | Міжнародний економічний інститут (Чехія) |
Citation: | Загребнюк Ю. В., Авчіннікова Г.Д., Веремюк Л.Л. ПЕРЕВАГИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ В АМЕРИКАНСЬКІЙ СТАРШІЙ ШКОЛІ. Мультидисциплінарний міжнародний журнал «Věda a perspektivy». Чехія, 2022. №9(16). С. 121-133. |
Series/Report no.: | DOI;https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-9(16) |
Abstract: | У статті окреслено основні етапи реформування старшої школи в США з 2010 до 2022 року: проаналізовано основні урядові стратегії та президентські ініціативи, спрямованість навчального процесу на досягнення тієї чи іншої мети, успіхи та проблеми американської старшої школи. З’ясовано, що у 2010 році урядом Б. Обами проводилась масштабна реформа середньої освіти, яка мала на меті підвищити кваліфікацію складу вчителів. Було здійснено контроль якості підготовки учителів та звільнено тих, хто не бажав здійснювати професійний ріст, також були проаналізовані та вдосконалені методи підбору вчителів. Президент мав значні успіхи у втіленні плану реформування американської освіти, зробивши правильний акцент на тому, що федеральному уряду надається провідна роль у стимулюванні проведення реформ та введенні високих стандартів, потрібних освітній галузі. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/83 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15471 |
ISSN: | 2695-1592 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття Чехія.pdf | 659,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.