Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-06-28T13:24:56Z-
dc.date.available2023-06-28T13:24:56Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). 484 с.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15490-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихо ванні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосе редній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника. Метою статті є аналіз впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток особистості дитини та виокремлення педагогічних умов використання мультиплікаційних фільмів для ви ховання та навчання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, створення спеціальних діагнос тичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розви вальну та навчальну функції. Визначено основні педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, пе реглядовий, рефлексивний. Експериментально обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання та навчання дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 371;378; 364;-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмультиплікаційні фільмиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
visnuk_(1)48_Ужгород2021.pdf9,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.