Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчук, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-09-13T10:21:36Z-
dc.date.available2023-09-13T10:21:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТимчук С. В., Нещадим Л. М. Методи оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємств. Якість та безпечність товарів: міжн. наук. конф. 13 травня 2022 р. Луцьк. С. 183-185uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15516-
dc.description.abstractВ умовах постійно мінливого ринку якість туристичних послуг стала не лише невід’ємною складовою конкурентоспроможності туристичних підприємств, а й необхідною передумовою формування якісного туристичного продукту, що відповідає потребам сучасного туриста та туризму. На основі аналізу науково-теоретичних підходів дослідників до методів оцінки туристичних послуг сформовано їх узагальнену класифікацію, яка базується на деяких таких базових характеристиках для отримання інформації про якість послуги, джерелах інформації, про оцінку об'єкта, вибір показника тощо.uk_UA
dc.publisherЛуцькuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectтуроператорuk_UA
dc.subjectтурагентuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.titleМетоди оцінки якості туристичних послуг туроператорських та турагенстських підприємстuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЛУЦЬК_тези_ 2022-1-216.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.