Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorКирилюк, Олексій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-09-26T06:34:35Z-
dc.date.available2023-09-26T06:34:35Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationКирилюк І. М., Кирилюк О. В. Використання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 59-62.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15539-
dc.description.abstractДосліджено, що популярною платформою серед соціальних медіа, що активно використовуються для просування туристичних продуктів та послуг є Instagram. Демонстрація туристичних послуг через візуальний контент сприяє їх успішному просуванню, привертає увагу молодих людей, які краще реагують на зображення та відео, ніж на текстові описи та стимулює бажання подорожувати. Якісний і цікавий контент забезпечує формування цільової аудиторії та довгострокову й регулярну комунікацію зі споживачами.uk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.48(063)+640.0-
dc.subjectINSTAGRAMuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectтуристичні активностіuk_UA
dc.titleВикористання Instagram для просування туристичних послуг у сучасному інформаційному просторі.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Kyryliuk_збірник 24-25.05.2023_ (1).pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.