Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2023-09-28T07:24:50Z-
dc.date.available2023-09-28T07:24:50Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationPalaguta I. Mentoring of Ukrainian future teachers during their professional development. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: матеріали IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених. Харків, 2022. С. 226-228.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15542-
dc.description.abstractThe role of mentoring is characterized. Methodological support to young teachers who have first entered the teaching profession is pointed. The role of pedagogical support is generalized.uk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.33:004-
dc.subjectmentoringuk_UA
dc.subjecttrainee studentsuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjectmentorsuk_UA
dc.titleMentoring of Ukrainian future teachers during their professional development.uk_UA
dc.title.alternativeМенторинг майбутніх учителів під час їхнього професійного становлення в Україніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Зміст_Тези_Титулка_merged.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.