Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пісняк, Валентина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-24T08:32:51Z | - |
dc.date.available | 2023-10-24T08:32:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Пісняк В. С. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. 2021. Випуск 41. С. 71–77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15557 | - |
dc.description | https://fsio.npu.edu.ua/science/science-collection | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті, на основі аналізу існуючих напрацювань, що стосуються проблематики підготовки педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, виокремлено теоретичні вектори підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, як-от: сучасну психологічну, педагогічну, корекційну літературу, в тому числі й періодичну, де висвітлюється проблематика інноватизації професійного навчання педагогів, описуються особливості організації інклюзії в реаліях України, конкретизовано специфіку формування трудових компетентностей дітей з різними порушеннями фізичного та психічного розвитку; дисертаційні дослідження, де предметом наукового пошуку є різноманітні аспекти підготовки педагогів початкової школи; нормативно-правові документи, що регулюють процес підготовки та діяльності педагогів, унормовують регламент освітньої діяльності школярів. | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.14:376.1/78;567 | - |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | готовність до формування трудових компетентностей | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | учителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | освітня інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Пісняк В. С..pdf | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.