Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчук, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T08:04:00Z-
dc.date.available2023-11-08T08:04:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавчук Н. М. Формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходу. Закарпатські філологічні студії. Вид. дім «Гельветика» 2021. Вип. №19. С.uk_UA
dc.identifier.issn2663-4880-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15637-
dc.descriptionhttp://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/19/part_1/11.pdfuk_UA
dc.description.abstractСучасна концепція національної освіти ставить у процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням перед науково-педагогічним працівником чітку вимогу – сприяти формуванню готовності до професійного спілкування та розвитку національно-мовної особистості, яка характеризується свідомим ставленням до мови, розвиненим мовленням, мисленням, інтелектом. У процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням основним завданням є формування національно-патріотичної свідомості, розвитку духовних якостей мовної особистості, яка вміє використовувати набуті в процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням знання, уміння та навички та здійснює професійне спілкування. Нові пріоритети розвитку системи освіти висувають високі вимоги до компетентності фахівців різних напрямів, що потребує суттєвих змін у професійній підготовці. У статті проведений аналіз формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано наукові підходи вчених до визначення поняття «готовність». У процесі дослідження було визначено, що формуванню готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» сприяє проведення таких форм занять, як презентації, конференції, тренінги, рольові та ділові ігри, дискусії. Формування готовності до професійного спілкування здобувачів вищої освіти здійснюється на основі оволодіння сукупністю відповідних комунікативних умінь, які формуються за допомогою вивчення «Української мови за професійним спрямуванням». Запропоновано психолого-педагогічні умови для формування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення «Української мови за професійним спрямуванням» на основі особистісно орієнтованого підходуuk_UA
dc.publisherВид. дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.811: 811.161.2-
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk_UA
dc.titleФормування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходуuk_UA
dc.title.alternativeФормування готовності до професійного спілкування студентів у процесі вивчення української мови на основі особистісно-орієнтованого підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11.pdf353,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.