Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15638
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Процько, Євгенія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T08:14:55Z | - |
dc.date.available | 2023-11-08T08:14:55Z | - |
dc.date.issued | 2022-02 | - |
dc.identifier.citation | Процько Є. С. Lecture as an Instrument of Distant Teaching Today..Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2022. Вип. 1(7). С. 105–112. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15638 | - |
dc.description | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261215 | uk_UA |
dc.description.abstract | Описано нетрадиційні освітні форми в умовах дистанційного навчання, зокрема лекції як форми групової організації та взаємодії викладача зі студентами, прийнятної для використання у закладах вищої та середньої освіти різного рівня. У час глобальних освітніх змін, на порозі яких ми стоїмо, тотальна інформатизація суспільства надає можливість широкого використання асинхронних форм методичної роботи педагога, застосування різних вседоступних інтернет-серверів та платформ. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання, бути обізнаним у цифровій сфері та застосовувати ці навички у віддаленій освітній діяльності. У своїй роботі ми аналізуємо лекцію як головну форму групової роботи зі студентами, спосіб надання першоджерела інформації, визначаємо можливість її використання синхронно та асинхронно. Ми розглядаємо лекцію та відеолекцію (у межах дистанційної форми навчання) як першоджерело поширення та отримання здобувачами освіти інформації для реалізації в синхронному та асинхронному режимах роботи. Цей засіб організації навчальної діяльності сприяє вільному, вседоступному, дешевому та прямому, безпосередньому контакту з ними, стимулює до ухвалення рішень, вивчення нових тем, отримання та закріплення нових навичок, підвищує мотивацію здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | distant teaching | uk_UA |
dc.subject | alternative activity lesson forms | uk_UA |
dc.subject | Internet resources | uk_UA |
dc.subject | higher educational establishment | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | нетрадиційні форми організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | інтернет-ресурси | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | LECTURE AS AN INSTRUMENT OF DISTANT TEACHING TODAY | uk_UA |
dc.title.alternative | ЛЕКЦІЯ ЯК ФОРМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЬОГОДНІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
261215-Текст статті-601272-1-10-20220711.pdf | 557,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.