Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-11-08T08:14:55Z-
dc.date.available2023-11-08T08:14:55Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationПроцько Є. С. Lecture as an Instrument of Distant Teaching Today..Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2022. Вип. 1(7). С. 105–112.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15638-
dc.descriptionhttp://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261215uk_UA
dc.description.abstractОписано нетрадиційні освітні форми в умовах дистанційного навчання, зокрема лекції як форми групової організації та взаємодії викладача зі студентами, прийнятної для використання у закладах вищої та середньої освіти різного рівня. У час глобальних освітніх змін, на порозі яких ми стоїмо, тотальна інформатизація суспільства надає можливість широкого використання асинхронних форм методичної роботи педагога, застосування різних вседоступних інтернет-серверів та платформ. Це спонукає вчителя переглянути свої методи навчання, бути обізнаним у цифровій сфері та застосовувати ці навички у віддаленій освітній діяльності. У своїй роботі ми аналізуємо лекцію як головну форму групової роботи зі студентами, спосіб надання першоджерела інформації, визначаємо можливість її використання синхронно та асинхронно. Ми розглядаємо лекцію та відеолекцію (у межах дистанційної форми навчання) як першоджерело поширення та отримання здобувачами освіти інформації для реалізації в синхронному та асинхронному режимах роботи. Цей засіб організації навчальної діяльності сприяє вільному, вседоступному, дешевому та прямому, безпосередньому контакту з ними, стимулює до ухвалення рішень, вивчення нових тем, отримання та закріплення нових навичок, підвищує мотивацію здобувачів освіти.uk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectdistant teachinguk_UA
dc.subjectalternative activity lesson formsuk_UA
dc.subjectInternet resourcesuk_UA
dc.subjecthigher educational establishmentuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectнетрадиційні форми організації освітнього процесуuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleLECTURE AS AN INSTRUMENT OF DISTANT TEACHING TODAYuk_UA
dc.title.alternativeЛЕКЦІЯ ЯК ФОРМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЬОГОДНІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
261215-Текст статті-601272-1-10-20220711.pdf557,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.