Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВрочинська, Людмила Ігорівна-
dc.contributor.authorФасолько, Тетяна Степанівна-
dc.contributor.authorНайдюк, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-11-22T07:31:32Z-
dc.date.available2023-11-22T07:31:32Z-
dc.date.issued2023-07-07-
dc.identifier.citationВрочинська Л. І., Фасолько Т. С., Найдюк І. С. Формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану. Вісник науки та освіти. 2023. №6(12) 2023. С. 306-317uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15719-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-6(12)-306-317uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стану полягає в необхідності розробки ефективних педагогічних підходів та стратегій, що сприятимуть психологічному благополуччю, соціальній адаптації та здоровому розвитку дітей, які зазнають впливу воєнного конфлікту. У дослідженні розроблено модель формування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку як опис та теоретичне обґрунтування структурних компонентів цього процесу.uk_UA
dc.publisherКиїв: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.214: 159.922.7-
dc.subjectпозитивні взаєминиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectумови воєнного стануuk_UA
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk_UA
dc.subjectморальні нормиuk_UA
dc.subjectпозитивне спілкуванняuk_UA
dc.titleФормування позитивних взаємин між дітьми дошкільного віку в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.