Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:22:33Z-
dc.date.available2023-11-28T08:22:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСкрипник Н.І., Гарбар С.В. Психолого-педагогічні умови художньо-творчого розвитку  дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 5(11) 2023. С.722-737. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11)uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2786-6165 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15757-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11)uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній та соціально значущій проблемі художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва, адже дошкільний вік - сенситивний період та початковий етап соціалізації дитини, що потребує особливої уваги. У статті розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку; уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «педагогічні умови»,«художньо-творчий розвиток»як феномен дошкільного дитинства; здійсненодефінітивний аналіз художньо-творчого розвиткуособистості; означено принципи для реалізації художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку;розкрито педагогічну технологію та психолого-педагогічні умови активізації художньо-творчого розвитку дітей дошкільного віку у процесі образотворчої діяльності.uk_UA
dc.publisherВісник науки та освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-5(11);-
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectхудожньо-творчий розвитокuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні умови художньо-творчого розвитку  дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeПсихолого-педагогічні умови художньо-творчого розвитку  дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4988-Текст статті-5019-1-10-20230604 (1).pdf510,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.