Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:23:42Z-
dc.date.available2023-11-28T08:23:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГарбар С.В. Психологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. Випуск 4 (6). 2023. С. 461-471. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19)uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15760-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-5(19)uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано сутність поняття «мультиплікаційні фільми», представлено теоретичний аналіз проблеми впливу сучасної мультиплікаційної продукції на психічний розвиток і формування особистості дітей. Проаналізовано психологічні особливості впливу мультфільмів та мультиплікаційних образів на дітей дошкільного віку; розкрито потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу виховання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження). Представлено та проаналізовано ті особливості психіки дитини, які лежать в основі формування залежності дітей від впливу телевізійної продукції. Виокремлено психологічні критерії аналізу мультиплікаційної продукції, а саме: кольорове оформлення мультиплікаційного фільму, що має здатність впливати на психоемоційний стан людини; звукове оформлення дитячої мультиплікації; темп трансляції кадрів; зовнішність головних персонажів; психологічний аналіз головних героїв та провідних цінностей, які транслюються; загальний емоційний стан, який викликає мультфільм; чіткорегламентований час перегляду мультиплікаційної продукції. Аналіз мультиплікаційних фільмів структурно містить загальний психологічний висновок про мультфільм; загальний педагогічний висновок про мультфільм; загальна психолого-педагогічна оцінка мультфільму.Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції; єскладником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Окреслені психологічні аспекти впливу мультиплікаційної продукції на розвиток дітей дошкільного віку можуть бути використані психологами, педагогами, батьками для практичного відбору мультфільмів.uk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.9-043.2]:791.228-053.4(045);-
dc.subjectпсихологічні аспектиuk_UA
dc.subjectмультиплікаційні фільмиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeПсихологічні аспекти впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
псих.аспекти мульт Гарбар.pdf419,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.