Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопиченко, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-11-28T08:40:32Z-
dc.date.available2023-11-28T08:40:32Z-
dc.date.issued2022-06-30-
dc.identifier.citationПопиченко С.С. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Modern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal. Issue 21. Part 3. Pp. 61-70.uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit21-03/meit21-03uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто положення сучасних досліджень, присвячених особистісно орієнтованому навчанню.Апробація різних педагогічних технологій індивідуалізованого навчання визначила умови позитивного впливу для розвитку і саморозвитку особистості учня початкової школи, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостейuk_UA
dc.publisherModern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.042-
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectучні початкової школиuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectіндивідуалізоване навчанняuk_UA
dc.titleRESEARCH OF THE INFLUENCE OF PERSONALLY FOCUSED TECHNOLOGIES ON IMPROVING THE ACHIEVEMENTS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTSuk_UA
dc.title.alternativeДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Попиченко.pdf2,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.