Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГедзик / Сусла, Андрій Миколайович / Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-28T10:45:14Z-
dc.date.available2023-11-28T10:45:14Z-
dc.date.issued2022-03-
dc.identifier.citationГедзик А. М., Сусла Н. М. Методичні особливості підготовки майбутніх педагогів професійного навчання до читання креслень. Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн. № 3-4(201-202) березень-квітень. Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2022. С. 6–9uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15773-
dc.descriptionhttp://mir.dspu.edu.ua/article/view/259884/256281uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання оптимізації процесу формування знань та вмінь щодо алгоритму читання графічних документів у майбутніх фахівців, що навчаються за спеціальністю 015 Професійна освіта, на прикладі окремих тем курсу «Інженерна графіка», де опрацьовуються питання з нарисної геометрії і креслення, комп’ютерної графіки. Результати представленого дослідження доводять – процес формування графічних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців буде значно ефективнішим, якщо процедура читання креслень буде проводитися протягом усього курсу з використанням спеціальних вправ, що мають методичне обґрунтуванняuk_UA
dc.publisherДрогобич : ДДПУ ім. Івана Франкаuk_UA
dc.subjectграфічна підготовка майбутніх педагогів професійного навчанняuk_UA
dc.subjectспеціальні вправиuk_UA
dc.subjectчитання кресленьuk_UA
dc.subjectаналіз геометричної форми предметаuk_UA
dc.subjectвиглядиuk_UA
dc.subjectосновний написuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ЧИТАННЯ КРЕСЛЕНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.