Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-29T08:31:59Z-
dc.date.available2023-11-29T08:31:59Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.citationКочубей Т. Д., Мельникова О. М. Формування просоціальної особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Умань, 31 трав. 2023 р.). Академічна доброчесність як цінність освітньо- наукової діяльності : матеріали регіонального наук.-практ. онлайн-семінару (м. Умань, 22 трав. 2023 р.) / МОН України, Пряшівський ун-т у Пряшеві (Словаччина), Ін-т проблем виховання НАПН України [та ін.] ; [редкол.: О. О. Кравченко,Н. М. Коляда, Т. В. Тарасова, А. І. Войтовська ; рец.: Т. Д. Кочубей, М. О. Кулик, А. В. Каркач]. Умань: ЦП «Компринт», 2023. С. 29-31.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-8269-56-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15782-
dc.description.abstractОдним із важливих напрямів закладів дошкільної освіти (ЗДО) є здійснення соціального виховання через створення умов для розвитку дитини та її духовно-ціннісної орієнтації у процесі взаємодії групових та індивідуальних суб’єктів у трьох тісно взаємопов’язаних і водночас відносно автономних аспектах: освіти, організації соціального досвіду та індивідуальної допомоги дитині [1; 2]. Тому успішне вирішення завдань формування просоціальної особистості можливе за умови, якщо освітній простір формує систему цінностей і потреб, задовольняє соціокультурні потреби всіх суб’єктів освіти, сприяє відтворенню реального культурного простору, відносин співробітництва, співтворчості тощо.uk_UA
dc.publisherЦП «Компринт»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;316.61:305(06)-
dc.subjectСтарші дошкільникиuk_UA
dc.subjectПрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectЗаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectТворчістьuk_UA
dc.titleФормування просоціальної особистості дитини в умовах закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativeФормування просоціальної особистості дитини в умовах закладу дошкільної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4. Кочубей, Мельникова Тези.pdf2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.